lørdag 12. desember 2009

Bildedilemma

Jeg er sjeldent enig i hva lærere og medstudenter mener om bildene mine. Vel det var vel å ta litt hard i. Jeg er sjeldent enig med lærerne, men med studentene er det bare en liten gang i blandt. Ikke at jeg ikke tåler kritikk. Jeg vil gjerne ha kritikk. Hvordan kan jeg ellers bli bedre? Noen ganger er jeg så uenig i det folk sier, at jeg ikke tenker noe på det, andre ganger tar jeg det i betraktning. . Men når jeg får råd og er usikker på hva jeg synes selv, det er det som er vanskelig. Så da kommer jeg med mitt dilemma. Bør dette bildet være i farger eller ikke? Jeg er 90% sikker på hva jeg synes. Hva synes dere?



Jeg er litt redd dette kommer til å ende i en "Nei! dere er dumme! Jeg skal ha det sånn som jeg vil ha det!" For jeg har egentlig bestemt meg...




7 kommentarer:

  1. I veldig utypisk Mari-stil, liker jeg det faktisk best i farger.. :)

    SvarSlett
  2. farger tror jeg!

    den er rar, men veldig søt og:D hih

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Nå får jeg lyst tl å si svarthvitt sånn at om du vil ha det, er det hvertfall meg som er enig! Men jeg er redd jeg synes farger er best altså!:)

    Det er et kompliment, for farger er jo mye vanskeligere. Som en lærer vi hadde en gang sa (som tar masse svarthvitt);
    Han tar bort alt som ikke gir bildet en funksjon, også farger.
    Ganske feigt og kjedelig om du spør meg!)

    Men uansett, her synes jeg fargene gir masse.:D

    SvarSlett
  5. Jeg hadde forresten så mange skrivefeil i det forrige antrekekt at jeg tok det bort!;)

    SvarSlett
  6. Hmm..hvilken lærer kan det være :P

    Jeg er i allefall veldig glad nå!! Det er jo helt klart best i farger! Tenk at alle er enig med meg :) Det var deilig :)

    SvarSlett