onsdag 14. april 2010

Bildet mitt er i ELLE jo!

Bare se! For Saras Hair
.

6 kommentarer:

  1. iiiiiiiiiiii GRATULERER!!!!!!!

    *highfive*

    SvarSlett
  2. Så gøy! :D Utrolig fine bilder og. Gleder meg til å se de på glossy papir. :D

    SvarSlett
  3. Å dette er jo stas da snupp! :D

    SvarSlett
  4. ...idag la vi merke til en ting på kontoret:

    DET MANGLER LOGO PÅ SARAS SIDEN!!!!!

    *facepalm*
    Heldigvis kan ikke jeg få skylden:P

    Men det gikk bra syns trine, for hun syns siden ser ut som en redaksjonell greie:P

    SvarSlett
  5. Gratulerer, Ida! Så gøy! :) Du er flink<33

    (De bildene jeg tok her om dgaen ble tatt uttenfor huset til en avdød kunstner i vollen.. Litt creepy, egentlig..=/ jeg husker ikke adressen helt, men jeg forklare deg hvor det er en annen gang etter jeg har hørt med venninnen min hvis du er intresert i nærmere info)

    SvarSlett