onsdag 20. oktober 2010

Modell søkes!

Jeg skal ha en awesome shoot i løpet av en måned og trenger en eller to jenter. Vil ikke fortelle så mye mer, men send meg mail gjerne med bilde om du er interressert eller bare nysgjerrig :P

idaksletten@gmail.com

Jeg trenger deg som:
- ser ut som du er i 20-årene
- har blondt hår
- har blå øyne

Du trenger ikke ha modellerfaring, men det er selvfølgelig et pluss.

Ønsker også å komme i kontakt med flere sminkører! Trenger ikke være utdannet.

Edit: Opptaket skjer i Oslo-området og jeg må ha noen som er over 1.75 høy. Må kle lyst hår, trenger egentlig ikke ha det.

8 kommentarer:

  1. Ååå. Jeg ser ut som jeg er 10, har halvmørkt hår og grønnbrune øyne, så jeg får ikke være meeed. ;(

    SvarSlett
  2. åå, skulle ønske jeg kunne hvert med men har ikke blondt hår :(

    SvarSlett
  3. ja, du jeg treffer på tre punkter, men lite annet!

    xx

    SvarSlett
  4. skulle gjerne ha vært modell, men nå er jeg 16 da? Ligger bilde inne på bloggen min hvis du vil titte, for jeg er vel en slik jente du leter etter. Blond, 1.86 m, blå øyne - men har jo ikke modell kroppen? :P

    SvarSlett
  5. Hei, jeg så dette innlegget på junetegninger sin blogg og sendte epost ang sminkør på den eposten oppgitt der! Hilsen Ina :)

    SvarSlett
  6. Takk :) Skulle gjerne vært modell for deg jeg! Hehe.. For 20kg siden! :D haha

    SvarSlett