mandag 29. november 2010

Take me to...

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg aldri hadde oppdaget thecherryblossomgirl.com. Hun har så mye søte bilder av hverdagen sin og reisene sine. For det meste drømmer man seg bare bort i bloggen hennes, men nå var det bilder fra Venezia. Da blir jo jeg bare sjalu! Jeg vil til Venezia! Og til Paris. Hvem vil ikke til Paris etter å ha sett de første episodene av denne sesongen av Gossip Girl. Jeg vil være Clémence Poésy, kjøpe blomster, sitte på kafe, ha på vakre kjoler og skjørt. Take me.

I september var jeg i London, så her er noen bilder.

Forresten! Jeg er på leting etter en hårstylist som vi være med meg på fotoopptak en gang i blandt.
send mail til: idaksletten@gmail.com

1 kommentar:

  1. Ja. jeg vil og til paris, og venezia.... Og London! Fine bilder:)

    SvarSlett